Proving It.

image

Rose pruning. Plant IDs. You can never have too many friends.

image

The front porch is lit. Crap is climbing out of everything.

image

These are the hostas left in the ground. Animal and bug deterrent is working. No more cracks, no more holes. I see a pine cone I’m throwing it across the yard. Don’t fuck with us.

image

I mean, goddamn. Beautiful.

image

You know what, St. Franky? You’re welcome.

image

No scraggly shit on my watch. Ugh, visible base block for the angel? Bitch please. Fixed.

image

Some flowers, some shit in the middle. Like it’s easy. Because it is – ON THE EYES.

image

Can you BELIEVE I posted that pic of the scraggly hostas? Well LOOK AT US NOW. WHAT NOW? COME AT ME. Is that VULCAN with the white???? Of course it is.

image

Solomon’s Seal is ringing the choral bells. Cheer for the joyful sound until the license plate rattles AGAINST THE CAR SMASH A GUITAR FUCK SHIT UP.

image

Still one of the best things ever. Not going anywhere. Birds can shake off their mites somewhere else.

 

Now hush. I ain’t even done.

It’s All Going Down…

liliesreadyI’m telling you, these lilies are in showcase shape and will be blooming any day now. I babied them with every trick I knew and they are going to explode on to your feed in the form of a million lily photos that will make you wanna unsubscribe, they will be hitting you so hard.

hostascontainer2

What? Hostas were failing? I just potted them up and treated the hell out of them. Once they’re stronger and better, they will go right back in to the ground and be the ultimate collection they were intended to be.

hostascont1

Yup, all of this is happening. Blue. yellow. Muthafuckin polka dotted, who knows. They will not be stopped.

henrygrow

Little Henry isn’t so little anymore. He’s going to kick some ass.

cleaningup

Whaaat? I’m cleaning all the other beds and taking care of everything else too?!? Yup. The shittiest plant is my weakest and I won’t run a shitty empire. This is all getting fixed.

20160523_143520_zpsuzcq5m9d.jpg

Groomed golden doodle overlooking the transition. Duchess, you take a shit wherever you like. This is ours.